top of page

HEDEFLERİMİZ

Müşterilerin ve iş yerlerinin eş miktarda kazandığını, Türkiye sınırları içerisinde bulunan işletmenizin bu zamana kadar sahip olmadığı büyüme imkanına sahip olduğunuzu düşünün! Bizler ekip olarak sizi desteklemek üzerine çıktığımız bu yolda yirmi yılı aşkın süredir çeşitli denemeler yaparak mümkün olan en hızlı ve sürdürülebilir yolu bulduk! Misyonumuzu hem alıcının hem de satıcının mutlu olduğu bir tüketim düzenini yaratmak; vizyonumuz ise dünya genelinde alışagelmiş düzenin sağlıksız yönlerinin değişimidir. 

İster müşteri olun isterseniz ise iş yeri, bizim kollarımız sizler için her zaman açıktır!

Sevgili müşteriler, lütfen şu cümlelerimizi düşünün: Yalnızca alışveriş yapmadığınız, %80'e varan indirimlerle cebinizi rahatlattığınız bir dünya... Düzenli olarak her ay gerçekleştirilecek olan pikniklere / konserlere / dans  gecelerine / kamplara ve çok daha fazlasına ücretsiz / %50 indirimli bir şekilde katılım hakkı.

 

Etkinliklerde gerçekleştirilecek olan çekilişlerde 10.000 TL'ye varan para kazanma hakkı.

İlk etap için Türkiye içerisindeki, sonrasında ise globalden gelen her sektörden iş sahipleri ile tanışma / Network kurma şansı.

Son olarak ise her ay 2.000 ($) dolar kazanarak kendinizi pasif gelir /emeklilik sahibi yapma şansı! 

Söyleyin lütfen, güzel bir hayal değil mi? 

Aslında değil, çünkü bu cümlelerimiz ile sizlere sıraladığımız her bir fırsat bizlerle birlikte hayatınızda mümkün oluyor! 

 

Sevgili İşyerleri, bunca zaman kendi işlerinizi büyütmeye çalıştınız. Gerek ivmeler aldınız gerekse haksız güç kullanılan rekabetten başarısız oldunuz... Sizlere tek bir sorumuz var: Siz bir müşteri olsanız kendinizden mi alışveriş yapardınız yoksa müşterilere yukarıda bahsettiğimiz imkanların kapısını aralayan işletmelerden mi? 

Aramıza katılın ve kendi işletmenizle birlikte vatandaşlarımızı da büyütüyor olmanın mutluluğu, ortaklığı ile ilerleyelim!

Business to Business, B2B

B2B

Yepyeni bir iş modelini tüm Türkiye'de aktif hale getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Biliyoruz ki bu modelin içerisinde olan her kişi ve her kurum bir daha hiçbir zaman eskisi gibi olmayacak. Bugün geriye dönüp baktığımızda son 10 yılda kurulan firmaların bugün sadece %10 nu ayakta kalabilmiş. Bu istatistikleri tam tersine çevirebilmek için de yolumuzda emin adımlarla yürüyoruz.

Business to Customer, B2C

B2C

Günümüzde şirketlerin en büyük problem yaşadığı konuların başında müşteri sadakati geliyor. Yoldan geçen bir kullanıcı veya müşteri veya toptancı neden sana gelsin?

Bu soruyu hiç kendine sordun mu?

Biz hem bu soruyu kendinize sormanızı hem de bir çok cevapla ve seçenekle bu soruyu yanıtlamanızı sağlayacak aksiyonları, stratejileri size sunuyoruz. Ve bu yolda emin adımlarla yürümeniz için sizi destekliyoruz 

Customer to Business, C2B

C2B

Müşteri Sadakat aktivitesini Türkiye'de incelediğimizde seviye olarak yerlerde olduğunu görebiliyoruz. Bunun en büyük sebebi hizmet, kalite, sunum ve müşteri yaklaşımının kötü olması. Bizim ticaret modelimizde son kullanıcı hem programdan hem kurumdan ciddi fayda sağladığı için Kazan-Kazan işleyişi ile bu birlikteliği çok uzun zaman devam ettirebiliyor.

Customer to Customer, C2C

C2C

Bugün günümüzde bazı firmalar tarafından kullanılan bir sistem fakat karşılıksız çalışan bir sistem. Tavisye eden kişi ve ya müşteri bu durumdan ya fayda sağlayamıyor yada çok az fayda sağlıyor. Dolayısıyla sürekliliği olmayan bir sistemi biz daha efektif, daha yararlı ve daha sağlıklı hale getiriyoruz. Burada okuduklarınızı daha sistematik ve size daha faydalı getirmek için bizlere ulaşabilirsiniz.

bottom of page